F. ŞAHİN And A. ALKAYA, "Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi," PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.87-103, 2017
ŞAHİN, F. And ALKAYA, A. 2017. Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi. PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4 , 87-103.
ŞAHİN, F., & ALKAYA, A., (2017). Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi. PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, 87-103.
ŞAHİN, FATİH, And ALKAN ALKAYA. "Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi," PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, 87-103, 2017
ŞAHİN, FATİH And ALKAYA, ALKAN. "Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi." PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.87-103, 2017
ŞAHİN, F. And ALKAYA, A. (2017) . "Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi." PESA International Journal of Social Studies , vol.3, no.4, pp.87-103.
@article{article, author={FATİH ŞAHİN And author={ALKAN ALKAYA}, title={Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi}, journal={PESA International Journal of Social Studies}, year=2017, pages={87-103} }