E. ŞAHİN And Ö. DUĞAN, "Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi," 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , vol.1, İstanbul, Turkey, pp.466-480, 2017
ŞAHİN, E. And DUĞAN, Ö. 2017. Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi. 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 466-480.
ŞAHİN, E., & DUĞAN, Ö., (2017). Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi . 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi (pp.466-480). İstanbul, Turkey
ŞAHİN, EMİNE, And ÖZLEM DUĞAN. "Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi," 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2017
ŞAHİN, EMİNE And DUĞAN, ÖZLEM. "Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi." 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.466-480, 2017
ŞAHİN, E. And DUĞAN, Ö. (2017) . "Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi." 2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.466-480.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMİNE ŞAHİN And author={ÖZLEM DUĞAN}, title={Kriz İletişim Stratejisi Olarak Reklamların Kullanımı: İmaj Yapılandırma Teorisi Kapsamında Nutella ve Hundai Reklamlarının İncelenmesi}, congress name={2.Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={466-480} }