E. YURTBAKAN, "İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4, pp.856-872, 2023
YURTBAKAN, E. 2023. İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4 , 856-872.
YURTBAKAN, E., (2023). İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4, 856-872.
YURTBAKAN, ERGÜN. "İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4, 856-872, 2023
YURTBAKAN, ERGÜN. "İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4, pp.856-872, 2023
YURTBAKAN, E. (2023) . "İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.11, no.4, pp.856-872.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN}, title={İlkokul Öğrencilerinin Hikâye Yazma Becerileri ile Yazmaya Yönelik Duyuşsal Özellikleri Arasındaki İlişki}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2023, pages={856-872} }