H. H. CEYLAN Et Al. , "Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016
CEYLAN, H. H. Et Al. 2016. Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
CEYLAN, H. H., AYDIN, S., & KÖSE, B., (2016). Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
CEYLAN, HASAN, SERDAR AYDIN, And BEKİR KÖSE. "Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016
CEYLAN, HASAN H. Et Al. "Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 2016
CEYLAN, H. H. AYDIN, S. And KÖSE, B. (2016) . "Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi .
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN Et Al. }, title={Tüketicilerin Fraklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma.}, journal={Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2016}