D. Dokur And H. H. CEYLAN, "Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama," Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8, pp.2914-2921, 2022
Dokur, D. And CEYLAN, H. H. 2022. Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama. Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8 , 2914-2921.
Dokur, D., & CEYLAN, H. H., (2022). Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama. Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8, 2914-2921.
Dokur, Dilara, And HASAN HÜSEYİN CEYLAN. "Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama," Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8, 2914-2921, 2022
Dokur, Dilara And CEYLAN, HASAN H. . "Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama." Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8, pp.2914-2921, 2022
Dokur, D. And CEYLAN, H. H. (2022) . "Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama." Social Sciences Studies Journal , vol.102, no.8, pp.2914-2921.
@article{article, author={Dilara Dokur And author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN}, title={Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2022, pages={2914-2921} }