O. N. Kaya, "How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?," Hacettepe Egitim Dergisi , no.34, pp.155-167, 2008
Kaya, O. N. 2008. How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?. Hacettepe Egitim Dergisi , no.34 , 155-167.
Kaya, O. N., (2008). How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?. Hacettepe Egitim Dergisi , no.34, 155-167.
Kaya, OSMAN. "How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?," Hacettepe Egitim Dergisi , no.34, 155-167, 2008
Kaya, OSMAN N. . "How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?." Hacettepe Egitim Dergisi , no.34, pp.155-167, 2008
Kaya, O. N. (2008) . "How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?." Hacettepe Egitim Dergisi , no.34, pp.155-167.
@article{article, author={OSMAN NAFİZ KAYA}, title={How is a science lesson developed and implemented based on multiple intelligences theory? Çoklu zeka kuramina dayali bir fen bilgisi dersi nasil geliştirilir ve uygulanir?}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2008, pages={155-167} }