S. ÜZTEMUR Et Al. , "Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2, pp.280-305, 2020
ÜZTEMUR, S. Et Al. 2020. Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2 , 280-305.
ÜZTEMUR, S., DİNÇ, E., & Ekinci, H., (2020). Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2, 280-305.
ÜZTEMUR, SERVET, ERKAN DİNÇ, And Hüsamettin Ekinci. "Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi," Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2, 280-305, 2020
ÜZTEMUR, SERVET Et Al. "Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2, pp.280-305, 2020
ÜZTEMUR, S. DİNÇ, E. And Ekinci, H. (2020) . "Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi." Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , vol.11, no.2, pp.280-305.
@article{article, author={SERVET ÜZTEMUR Et Al. }, title={Using draw-write-tell technique to explore middle school students' conceptions of the social studies course Ortaokul öğrencilerinin sosyal bilgiler algılarının çiz-yaz-anlat tekniğiyle incelenmesi}, journal={Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry}, year=2020, pages={280-305} }