M. SEZGİN And H. Çetin, "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.90-103, 2022
SEZGİN, M. And Çetin, H. 2022. TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14 , 90-103.
SEZGİN, M., & Çetin, H., (2022). TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA. Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, 90-103.
SEZGİN, MURAT, And Halime Çetin. "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA," Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, 90-103, 2022
SEZGİN, MURAT And Çetin, Halime. "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.90-103, 2022
SEZGİN, M. And Çetin, H. (2022) . "TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA." Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.90-103.
@article{article, author={MURAT SEZGİN And author={Halime Çetin}, title={TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA}, journal={Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi}, year=2022, pages={90-103} }