T. ŞAHİN ÖREN, "Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi," İstanbul Journal of Social Sciences , no.15, pp.1-24, 2017
ŞAHİN ÖREN, T. 2017. Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi. İstanbul Journal of Social Sciences , no.15 , 1-24.
ŞAHİN ÖREN, T., (2017). Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi. İstanbul Journal of Social Sciences , no.15, 1-24.
ŞAHİN ÖREN, TUBA. "Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi," İstanbul Journal of Social Sciences , no.15, 1-24, 2017
ŞAHİN ÖREN, TUBA Ş. . "Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi." İstanbul Journal of Social Sciences , no.15, pp.1-24, 2017
ŞAHİN ÖREN, T. (2017) . "Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi." İstanbul Journal of Social Sciences , no.15, pp.1-24.
@article{article, author={TUBA ŞAHİN ÖREN}, title={Web Tabanlı Pazarlama Yapan Seyahat Acentalarının Pazarlama Faaliyetlerinin Etik Açıdan Değerlendirilmesi}, journal={İstanbul Journal of Social Sciences}, year=2017, pages={1-24} }