D. D. ERSÖZ And Ö. DUĞAN, "KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2, pp.157-190, 2022
ERSÖZ, D. D. And DUĞAN, Ö. 2022. KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2 , 157-190.
ERSÖZ, D. D., & DUĞAN, Ö., (2022). KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME. The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2, 157-190.
ERSÖZ, Damla, And ÖZLEM DUĞAN. "KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME," The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2, 157-190, 2022
ERSÖZ, Damla D. And DUĞAN, ÖZLEM. "KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2, pp.157-190, 2022
ERSÖZ, D. D. And DUĞAN, Ö. (2022) . "KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME." The Journal of Communication Studies , vol.8, no.2, pp.157-190.
@article{article, author={Damla Dilara ERSÖZ And author={ÖZLEM DUĞAN}, title={KRİZ İLETİŞİMİ BAĞLAMINDA COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN REKLAM STRATEJİLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME}, journal={The Journal of Communication Studies}, year=2022, pages={157-190} }