M. SEZGİN And Ö. YAĞIZ, "AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ," Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.50-67, 2022
SEZGİN, M. And YAĞIZ, Ö. 2022. AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ. Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14 , 50-67.
SEZGİN, M., & YAĞIZ, Ö., (2022). AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ. Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, 50-67.
SEZGİN, MURAT, And ÖZLEM YAĞIZ. "AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ," Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, 50-67, 2022
SEZGİN, MURAT And YAĞIZ, ÖZLEM. "AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ." Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.50-67, 2022
SEZGİN, M. And YAĞIZ, Ö. (2022) . "AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ." Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.14, pp.50-67.
@article{article, author={MURAT SEZGİN And author={ÖZLEM YAĞIZ}, title={AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ}, journal={Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi}, year=2022, pages={50-67} }