H. H. CEYLAN, "MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.68-81, 2019
CEYLAN, H. H. 2019. MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 68-81.
CEYLAN, H. H., (2019). MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 68-81.
CEYLAN, HASAN. "MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 68-81, 2019
CEYLAN, HASAN H. . "MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.68-81, 2019
CEYLAN, H. H. (2019) . "MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.68-81.
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN}, title={MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={68-81} }