Ö. DUĞAN And E. ŞAHİN, "Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği," 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , vol.1, İstanbul, Turkey, pp.403-414, 2017
DUĞAN, Ö. And ŞAHİN, E. 2017. Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği. 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 403-414.
DUĞAN, Ö., & ŞAHİN, E., (2017). Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği . 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi (pp.403-414). İstanbul, Turkey
DUĞAN, ÖZLEM, And EMİNE ŞAHİN. "Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği," 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2017
DUĞAN, ÖZLEM And ŞAHİN, EMİNE. "Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği." 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.403-414, 2017
DUĞAN, Ö. And ŞAHİN, E. (2017) . "Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği." 2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.403-414.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ÖZLEM DUĞAN And author={EMİNE ŞAHİN}, title={Marka Konumlandırma Stratejilerinin Reklamlarda Kullanımı: Kadın Şampuanları Örneği}, congress name={2. Uluslararası İletişim Bilimi Medya Çalışmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={403-414} }