P. CAN, "Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü," Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7, pp.452-473, 2019
CAN, P. 2019. Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7 , 452-473.
CAN, P., (2019). Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü. Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7, 452-473.
CAN, POLAT. "Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü," Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7, 452-473, 2019
CAN, POLAT. "Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7, pp.452-473, 2019
CAN, P. (2019) . "Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü." Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi , vol.2, no.7, pp.452-473.
@article{article, author={POLAT CAN}, title={Marka Kişiliğinin Bütünleşik Marka İmajı Üzerindeki Rolü}, journal={Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={452-473} }