E. YURTBAKAN, "Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.241-258, 2022
YURTBAKAN, E. 2022. Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3 , 241-258.
YURTBAKAN, E., (2022). Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 241-258.
YURTBAKAN, ERGÜN. "Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, 241-258, 2022
YURTBAKAN, ERGÜN. "Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.241-258, 2022
YURTBAKAN, E. (2022) . "Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.3, pp.241-258.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN}, title={Özel Yetenekli İlkokul Öğrencilerinin Yazma Eğilimleri, Kaygıları ve Tutumlarında Scratch Kodlama Programının Etkisi}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={241-258} }