E. AKKAN And A. ALKAYA, "Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma," International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, pp.346-349, 2017
AKKAN, E. And ALKAYA, A. 2017. Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma. International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , (Uşak, Turkey), 346-349.
AKKAN, E., & ALKAYA, A., (2017). Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma . International Applied Social Sciences Congress (IASOS) (pp.346-349). Uşak, Turkey
AKKAN, ERDEM, And ALKAN ALKAYA. "Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma," International Applied Social Sciences Congress (IASOS), Uşak, Turkey, 2017
AKKAN, ERDEM And ALKAYA, ALKAN. "Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma." International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, pp.346-349, 2017
AKKAN, E. And ALKAYA, A. (2017) . "Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma." International Applied Social Sciences Congress (IASOS) , Uşak, Turkey, pp.346-349.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERDEM AKKAN And author={ALKAN ALKAYA}, title={Algılanan Mobil Hizmet Kalitesinin Müşteri Tatmini ve Müşteri Bağlılığına Etkisinin Belirlenmesi: Mobil Bankacılığa Yönelik Bir Ön Çalışma}, congress name={International Applied Social Sciences Congress (IASOS)}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2017}, pages={346-349} }