Y. KILINÇARSLAN, "SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10, pp.32-53, 2015
KILINÇARSLAN, Y. 2015. SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10 , 32-53.
KILINÇARSLAN, Y., (2015). SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI. Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10, 32-53.
KILINÇARSLAN, YASEMİN. "SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI," Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10, 32-53, 2015
KILINÇARSLAN, YASEMİN. "SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10, pp.32-53, 2015
KILINÇARSLAN, Y. (2015) . "SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI." Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi , vol.3, no.10, pp.32-53.
@article{article, author={YASEMİN KILINÇARSLAN}, title={SİNEMADA BİR PAZARLAMA UNSURU OLARAKFİLM FRAGMANLARI}, journal={Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={32-53} }