E. YURTBAKAN And T. AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi," Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972, 2022
YURTBAKAN, E. And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T. 2022. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi. Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3 , 958-972.
YURTBAKAN, E., & AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T., (2022). İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi. Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, 958-972.
YURTBAKAN, ERGÜN, And TUBA AYDOĞDU İSKENDEROĞLU. "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi," Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, 958-972, 2022
YURTBAKAN, ERGÜN And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, TUBA A. . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi." Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972, 2022
YURTBAKAN, E. And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T. (2022) . "İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi." Manas Journal of Social Studies , vol.11, no.3, pp.958-972.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN And author={TUBA AYDOĞDU İSKENDEROĞLU}, title={İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Organizasyon ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin Matematiksel Problem Çözme ve Kurma Becerilerine Etkisi}, journal={Manas Journal of Social Studies}, year=2022, pages={958-972} }