S. ÜNAL Et Al. , "MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.211-237, 2008
ÜNAL, S. Et Al. 2008. MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1 , 211-237.
ÜNAL, S., DENİZ, A., & CAN, P., (2008). MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 211-237.
ÜNAL, SEVTAP, ARZU DENİZ, And POLAT CAN. "MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME," Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, 211-237, 2008
ÜNAL, SEVTAP Et Al. "MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.211-237, 2008
ÜNAL, S. DENİZ, A. And CAN, P. (2008) . "MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME." Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.22, no.1, pp.211-237.
@article{article, author={SEVTAP ÜNAL Et Al. }, title={MARKA BAĞLILIĞI VE KİŞİSEL DEĞERLER AÇISINDAN PAZAR BÖLÜMLEME}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={211-237} }