A. İ. ÜNAL And Y. İNEL, "Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi," Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1, 2020
ÜNAL, A. İ. And İNEL, Y. 2020. Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi. Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1 .
ÜNAL, A. İ., & İNEL, Y., (2020). Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi. Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1.
ÜNAL, ABDULLAH, And YUSUF İNEL. "Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi," Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1, 2020
ÜNAL, ABDULLAH İ. And İNEL, YUSUF. "Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi." Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1, 2020
ÜNAL, A. İ. And İNEL, Y. (2020) . "Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi." Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi , vol.1, no.1.
@article{article, author={ABDULLAH İSMET ÜNAL And author={YUSUF İNEL}, title={Kuantum Öğrenme Modelinin Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersi Başarılarına, Kaygılarına ve Üst Bilişsel Farkındalıklarına Etkisi}, journal={Öğretmen Eğitiminde Yenilikçi Araştırmalar Dergisi}, year=2020}