Ş. YAPRAKLI And P. CAN, "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ," İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3, pp.9-29, 2009
YAPRAKLI, Ş. And CAN, P. 2009. MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ. İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3 , 9-29.
YAPRAKLI, Ş., & CAN, P., (2009). MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ. İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3, 9-29.
YAPRAKLI, ŞÜKRÜ, And POLAT CAN. "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ," İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3, 9-29, 2009
YAPRAKLI, ŞÜKRÜ And CAN, POLAT. "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ." İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3, pp.9-29, 2009
YAPRAKLI, Ş. And CAN, P. (2009) . "MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ." İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi , vol.11, no.3, pp.9-29.
@article{article, author={ŞÜKRÜ YAPRAKLI And author={POLAT CAN}, title={MARKA BİLGİSİ VE MARKA İLİŞKİLERİNİN MEVCUT VE GELECEKTEKİ SATIN ALIMLARA ETKİSİ}, journal={İş, Güç, Endüstri İlişkileri ve İnsan Kaynakları Dergisi}, year=2009, pages={9-29} }