L. TÜRKMEN Et Al. , "Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.," X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) , Niğde, Turkey, 2012
TÜRKMEN, L. Et Al. 2012. Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) , (Niğde, Turkey).
TÜRKMEN, L., GÜRSOY, S., & TAŞDERE, A., (2012). Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi. . X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK), Niğde, Turkey
TÜRKMEN, LÜTFULLAH, SEÇİL GÜRSOY, And AHMET TAŞDERE. "Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.," X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK), Niğde, Turkey, 2012
TÜRKMEN, LÜTFULLAH Et Al. "Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.." X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) , Niğde, Turkey, 2012
TÜRKMEN, L. GÜRSOY, S. And TAŞDERE, A. (2012) . "Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.." X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK) , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={LÜTFULLAH TÜRKMEN Et Al. }, title={Bilimsel tartışma (argümantasyon) odaklı öğretim yönteminin ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya, ay konusundaki başarı, tutum ve tartışmaya katılma istekleri üzerindeki etkisinin incelenmesi.}, congress name={X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde (UFBMEK)}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2012}}