E. YURTBAKAN And T. AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 2020
YURTBAKAN, E. And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T. 2020. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2 .
YURTBAKAN, E., & AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T., (2020). İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2.
YURTBAKAN, ERGÜN, And TUBA AYDOĞDU İSKENDEROĞLU. "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 2020
YURTBAKAN, ERGÜN And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, TUBA A. . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 2020
YURTBAKAN, E. And AYDOĞDU İSKENDEROĞLU, T. (2020) . "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN And author={TUBA AYDOĞDU İSKENDEROĞLU}, title={İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyonlarında ve Problem Kurma Becerilerinde Etkileşimli Okumanın Etkisi}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020}