M. SOBA Et Al. , "Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği," 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences , Uşak, Turkey, pp.1145-1158, 2016
SOBA, M. Et Al. 2016. Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği. 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences , (Uşak, Turkey), 1145-1158.
SOBA, M., ŞİMŞEK, A., ERDİN, E., & CAN, A., (2016). Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği . 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences (pp.1145-1158). Uşak, Turkey
SOBA, MUSTAFA Et Al. "Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği," 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences, Uşak, Turkey, 2016
SOBA, MUSTAFA Et Al. "Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği." 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences , Uşak, Turkey, pp.1145-1158, 2016
SOBA, M. Et Al. (2016) . "Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği." 1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences , Uşak, Turkey, pp.1145-1158.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA SOBA Et Al. }, title={Müşteri Memnuniyetine İnternet Bankacılığı Sisteminin Etkisi: Uşak Üniversitesi Örneği}, congress name={1st International Conference on Scientific Cooperation for the Future of Social Sciences}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1145-1158} }