A. KARABABA, "Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3, pp.1093-1101, 2019
KARABABA, A. 2019. Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3 , 1093-1101.
KARABABA, A., (2019). Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3, 1093-1101.
KARABABA, ALİ. "Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3, 1093-1101, 2019
KARABABA, ALİ. "Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3, pp.1093-1101, 2019
KARABABA, A. (2019) . "Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.27, no.3, pp.1093-1101.
@article{article, author={ALİ KARABABA}, title={Ortaokul öğrencilerinde yalnızlığın yordayıcısı olarak olumlu-olumsuz mükemmelliyetçilik}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2019, pages={1093-1101} }