b. Sezgin Tufan And M. ÇİFCİ, "Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler," Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-41, 2017
Sezgin Tufan, b. And ÇİFCİ, M. 2017. Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler. Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1 , 21-41.
Sezgin Tufan, b., & ÇİFCİ, M., (2017). Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler. Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 21-41.
Sezgin Tufan, betül, And MUSA ÇİFCİ. "Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler," Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, 21-41, 2017
Sezgin Tufan, betül S. And ÇİFCİ, MUSA. "Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler." Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-41, 2017
Sezgin Tufan, b. And ÇİFCİ, M. (2017) . "Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler." Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.21-41.
@article{article, author={betül Sezgin Tufan And author={MUSA ÇİFCİ}, title={Televizyon Reklamlarında İşlenen Toplumsal Değerler}, journal={Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={21-41} }