T. KARGIN Et Al. , "Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular," Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1, pp.1-27, 2019
KARGIN, T. Et Al. 2019. Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular. Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1 , 1-27.
KARGIN, T., GÜLDENOĞLU, İ. B., GENGEÇ, H., & GÜRBÜZ, M., (2019). Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular. Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1, 1-27.
KARGIN, TEVHİDE Et Al. "Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular," Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1, 1-27, 2019
KARGIN, TEVHİDE Et Al. "Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular." Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1, pp.1-27, 2019
KARGIN, T. Et Al. (2019) . "Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular." Turkish Journal of Special Education , vol.1, no.1, pp.1-27.
@article{article, author={TEVHİDE KARGIN Et Al. }, title={Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular}, journal={Turkish Journal of Special Education}, year=2019, pages={1-27} }