Citation Formats
Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. DURAN And S. BETÜL, "Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3, pp.633-655, 2012

DURAN, E. And BETÜL, S. 2012. Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3 , 633-655.

DURAN, E., & BETÜL, S., (2012). Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3, 633-655.

DURAN, EROL, And SEZGİN BETÜL. "Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3, 633-655, 2012

DURAN, EROL And BETÜL, SEZGİN. "Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3, pp.633-655, 2012

DURAN, E. And BETÜL, S. (2012) . "Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.32, no.3, pp.633-655.

@article{article, author={EROL DURAN And author={SEZGİN BETÜL}, title={Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2012, pages={633-655} }