E. DURAN And N. ERTAN ÖZEN, "Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," International Journal of Language Academy , vol.3, no.3, pp.136-148, 2015
DURAN, E. And ERTAN ÖZEN, N. 2015. Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. International Journal of Language Academy , vol.3, no.3 , 136-148.
DURAN, E., & ERTAN ÖZEN, N., (2015). Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi. International Journal of Language Academy , vol.3, no.3, 136-148.
DURAN, EROL, And NESİME ERTAN ÖZEN. "Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi," International Journal of Language Academy , vol.3, no.3, 136-148, 2015
DURAN, EROL And ERTAN ÖZEN, NESİME E. . "Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." International Journal of Language Academy , vol.3, no.3, pp.136-148, 2015
DURAN, E. And ERTAN ÖZEN, N. (2015) . "Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi." International Journal of Language Academy , vol.3, no.3, pp.136-148.
@article{article, author={EROL DURAN And author={NESİME ERTAN ÖZEN}, title={Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi}, journal={International Journal of Language Academy}, year=2015, pages={136-148} }