D. İNEL EKİCİ And A. G. BALIM, "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, pp.169-188, 2011
İNEL EKİCİ, D. And BALIM, A. G. 2011. Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1 , 169-188.
İNEL EKİCİ, D., & BALIM, A. G., (2011). Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, 169-188.
İNEL EKİCİ, DİDEM, And ALİ GÜNAY BALIM. "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi," Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, 169-188, 2011
İNEL EKİCİ, DİDEM İ. And BALIM, ALİ G. . "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, pp.169-188, 2011
İNEL EKİCİ, D. And BALIM, A. G. (2011) . "Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi." Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.1, pp.169-188.
@article{article, author={DİDEM İNEL EKİCİ And author={ALİ GÜNAY BALIM}, title={Kavram karikatürleri destekli probleme dayalı öğrenme yönteminin ilköğretim 6 sınıf öğrencilerinin fen öğrenmeye yönelik motivasyonlarına etkisi}, journal={Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2011, pages={169-188} }