H. BOZ, "Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi," II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK , Demre-Antalya, Turkey, pp.596-602, 2018
BOZ, H. 2018. Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi. II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK , (Demre-Antalya, Turkey), 596-602.
BOZ, H., (2018). Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi . II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK (pp.596-602). Demre-Antalya, Turkey
BOZ, HAKAN. "Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi," II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK, Demre-Antalya, Turkey, 2018
BOZ, HAKAN. "Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi." II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK , Demre-Antalya, Turkey, pp.596-602, 2018
BOZ, H. (2018) . "Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi." II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK , Demre-Antalya, Turkey, pp.596-602.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HAKAN BOZ}, title={Tüketicilerin Bağlanma Stillerinin Dürtüsel Satın Alma Eğilimine Etkisi}, congress name={II. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)PROCEEDING BOOK}, city={Demre-Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={596-602} }