E. DURAN And K. YÜZGEÇ, "Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79, pp.21-30, 2020
DURAN, E. And YÜZGEÇ, K. 2020. Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79 , 21-30.
DURAN, E., & YÜZGEÇ, K., (2020). Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79, 21-30.
DURAN, EROL, And KÜBRA YÜZGEÇ. "Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79, 21-30, 2020
DURAN, EROL And YÜZGEÇ, KÜBRA. "Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79, pp.21-30, 2020
DURAN, E. And YÜZGEÇ, K. (2020) . "Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.13, no.79, pp.21-30.
@article{article, author={EROL DURAN And author={KÜBRA YÜZGEÇ}, title={Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2020, pages={21-30} }