S. Uzun And N. Alev, "Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2, pp.138-154, 2013
Uzun, S. And Alev, N. 2013. Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2 , 138-154.
Uzun, S., & Alev, N., (2013). Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2, 138-154.
Uzun, SALİH, And Nedim Alev. "Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2, 138-154, 2013
Uzun, SALİH And Alev, Nedim. "Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2, pp.138-154, 2013
Uzun, S. And Alev, N. (2013) . "Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.10, no.2, pp.138-154.
@article{article, author={SALİH UZUN And author={Nedim Alev}, title={Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Journal of Turkish Science Education}, year=2013, pages={138-154} }