P. CAN And İ. YİĞİT, "Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.821-847, 2018
CAN, P. And YİĞİT, İ. 2018. Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3 , 821-847.
CAN, P., & YİĞİT, İ., (2018). Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, 821-847.
CAN, POLAT, And İLKER YİĞİT. "Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, 821-847, 2018
CAN, POLAT And YİĞİT, İLKER. "Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.821-847, 2018
CAN, P. And YİĞİT, İ. (2018) . "Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.10, no.3, pp.821-847.
@article{article, author={POLAT CAN And author={İLKER YİĞİT}, title={Hedonik Satın Alma Değerlerinin Alışveriş Memnuniyetine Etkisi Üzerine X ve Z Kuşaklarında Karşılaştırmalı Bir Araştırma}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2018, pages={821-847} }