H. H. CEYLAN Et Al. , "Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.1-9, 2016
CEYLAN, H. H. Et Al. 2016. Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3 , 1-9.
CEYLAN, H. H., AYDIN, S., & KÖSE, B., (2016). Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, 1-9.
CEYLAN, HASAN, SERDAR AYDIN, And BEKİR KÖSE. "Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, 1-9, 2016
CEYLAN, HASAN H. Et Al. "Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.1-9, 2016
CEYLAN, H. H. AYDIN, S. And KÖSE, B. (2016) . "Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.3, pp.1-9.
@article{article, author={HASAN HÜSEYİN CEYLAN Et Al. }, title={Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={1-9} }