E. SAKALLI, "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-108, 2016
SAKALLI, E. 2016. YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2 , 101-108.
SAKALLI, E., (2016). YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 101-108.
SAKALLI, EROL. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ," Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, 101-108, 2016
SAKALLI, EROL. "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-108, 2016
SAKALLI, E. (2016) . "YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ." Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.2, pp.101-108.
@article{article, author={EROL SAKALLI}, title={YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE TÜRK SOYLU ÖĞRENCİLERLE TÜRK SOYLU OLMAYAN ÖĞRENCİLERE DURUM EKLERİNİN ÖĞRETİLMESİ MESELESİ}, journal={Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={101-108} }