E. ÖZEN And F. KILINÇ, "İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.147-170, 2015
ÖZEN, E. And KILINÇ, F. 2015. İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1 , 147-170.
ÖZEN, E., & KILINÇ, F., (2015). İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı. Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, 147-170.
ÖZEN, ERCAN, And FİLİZ KILINÇ. "İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı," Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, 147-170, 2015
ÖZEN, ERCAN And KILINÇ, FİLİZ. "İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.147-170, 2015
ÖZEN, E. And KILINÇ, F. (2015) . "İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı." Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.1, pp.147-170.
@article{article, author={ERCAN ÖZEN And author={FİLİZ KILINÇ}, title={İşletmelerde Finansal Performansın Artmasında Halkla İlişkilerin Rolü ve Halkla İlişkiler Algısı}, journal={Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2015, pages={147-170} }