M. BAŞAR And A. GÜRBÜZ, "Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi," AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690, 2020
BAŞAR, M. And GÜRBÜZ, A. 2020. Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi. AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690 .
BAŞAR, M., & GÜRBÜZ, A., (2020). Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi. AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690.
BAŞAR, MURAT, And ABDURRAHMAN GÜRBÜZ. "Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi," AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690, 2020
BAŞAR, MURAT And GÜRBÜZ, ABDURRAHMAN. "Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi." AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690, 2020
BAŞAR, M. And GÜRBÜZ, A. (2020) . "Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi." AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES , no.690.
@article{article, author={MURAT BAŞAR And author={ABDURRAHMAN GÜRBÜZ}, title={Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi}, journal={AZERBAIJAN JOURNAL OF EDUCATIONAL STUDIES}, year=2020}