E. YURTBAKAN And T. ERDOĞAN, "Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi," Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.467-493, 2023
YURTBAKAN, E. And ERDOĞAN, T. 2023. Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2 , 467-493.
YURTBAKAN, E., & ERDOĞAN, T., (2023). Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi. Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2, 467-493.
YURTBAKAN, ERGÜN, And TOLGA ERDOĞAN. "Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi," Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2, 467-493, 2023
YURTBAKAN, ERGÜN And ERDOĞAN, TOLGA. "Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi." Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.467-493, 2023
YURTBAKAN, E. And ERDOĞAN, T. (2023) . "Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi." Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) , vol.6, no.2, pp.467-493.
@article{article, author={ERGÜN YURTBAKAN And author={TOLGA ERDOĞAN}, title={Öğretmen ve ebeveyn rehberliğinde yapılan etkileşimli okuma uygulamalarının ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine etkisi}, journal={Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online)}, year=2023, pages={467-493} }