Ş. GÜÇYETER, "Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları," MILLI EGITIM , no.1, pp.225-247, 2018
GÜÇYETER, Ş. 2018. Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları. MILLI EGITIM , no.1 , 225-247.
GÜÇYETER, Ş., (2018). Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları. MILLI EGITIM , no.1, 225-247.
GÜÇYETER, ŞULE. "Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları," MILLI EGITIM , no.1, 225-247, 2018
GÜÇYETER, ŞULE. "Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları." MILLI EGITIM , no.1, pp.225-247, 2018
GÜÇYETER, Ş. (2018) . "Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları." MILLI EGITIM , no.1, pp.225-247.
@article{article, author={ŞULE GÜÇYETER}, title={Rehber öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilerin eğitimleri, sosyal duygusal özellikleri ve rehberlik gereksinimlerine ilişkin farkındalıkları}, journal={MILLI EGITIM}, year=2018, pages={225-247} }