M. E. BİGA And O. ÇATIR, "Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği," Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19, pp.768-807, 2020
BİGA, M. E. And ÇATIR, O. 2020. Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği. Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19 , 768-807.
BİGA, M. E., & ÇATIR, O., (2020). Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği. Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19, 768-807.
BİGA, MUHAMMED, And OZAN ÇATIR. "Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği," Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19, 768-807, 2020
BİGA, MUHAMMED E. And ÇATIR, OZAN. "Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği." Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19, pp.768-807, 2020
BİGA, M. E. And ÇATIR, O. (2020) . "Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği." Academic Social Resources Journal , vol.5, no.19, pp.768-807.
@article{article, author={MUHAMMED ENES BİGA And author={OZAN ÇATIR}, title={Sosyal Medyanın Z Kuşağı Tüketici Davranışları Üzerindeki Rolü: Nitel Bir Araştırma Örneği}, journal={Academic Social Resources Journal}, year=2020, pages={768-807} }