M. SEZGİN And M. Farımaz, "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi," International Congress On Political Economic and Social Studies 2016 , 2016
SEZGİN, M. And Farımaz, M. 2016. Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi. International Congress On Political Economic and Social Studies 2016 .
SEZGİN, M., & Farımaz, M., (2016). Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi . International Congress On Political Economic and Social Studies 2016
SEZGİN, MURAT, And Mehtap Farımaz. "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi," International Congress On Political Economic and Social Studies 2016, 2016
SEZGİN, MURAT And Farımaz, Mehtap. "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi." International Congress On Political Economic and Social Studies 2016 , 2016
SEZGİN, M. And Farımaz, M. (2016) . "Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi." International Congress On Political Economic and Social Studies 2016 .
@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT SEZGİN And author={Mehtap Farımaz}, title={Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi}, congress name={International Congress On Political Economic and Social Studies 2016}, city={}, country={}, year={2016}}