N. TAYYAR And Ç. BEKTAŞ, "ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ , Manisa, Turkey, pp.294-299, 2009
TAYYAR, N. And BEKTAŞ, Ç. 2009. ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ. 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ , (Manisa, Turkey), 294-299.
TAYYAR, N., & BEKTAŞ, Ç., (2009). ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ . 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ (pp.294-299). Manisa, Turkey
TAYYAR, NEZİH, And ÇETİN BEKTAŞ. "ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ," 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Manisa, Turkey, 2009
TAYYAR, NEZİH And BEKTAŞ, ÇETİN. "ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ , Manisa, Turkey, pp.294-299, 2009
TAYYAR, N. And BEKTAŞ, Ç. (2009) . "ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ." 8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ , Manisa, Turkey, pp.294-299.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEZİH TAYYAR And author={ÇETİN BEKTAŞ}, title={ALGILANAN DEĞER VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN TEKRAR SATIN ALMA EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ}, congress name={8. ANADOLU İŞLETMECİLİK KONGRESİ}, city={Manisa}, country={Turkey}, year={2009}, pages={294-299} }