C. ŞANLI And A. SEZER, "Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.213-225, 2019
ŞANLI, C. And SEZER, A. 2019. Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2 , 213-225.
ŞANLI, C., & SEZER, A., (2019). Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, 213-225.
ŞANLI, CENNET, And ADEM SEZER. "Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, 213-225, 2019
ŞANLI, CENNET And SEZER, ADEM. "Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.213-225, 2019
ŞANLI, C. And SEZER, A. (2019) . "Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." EGE COĞRAFYA DERGİSİ , vol.28, no.2, pp.213-225.
@article{article, author={CENNET ŞANLI And author={ADEM SEZER}, title={Coğrafya Derslerinde Mekânsal Düşünme Öğretimi Ölçeği: Türkçe’ye Uyarlama Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={EGE COĞRAFYA DERGİSİ}, year=2019, pages={213-225} }