R. GÖRAL And M. SEZGİN, "Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım," I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu , vol.1, Isparta, Turkey, pp.467-478, 2011
GÖRAL, R. And SEZGİN, M. 2011. Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım. I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu , (Isparta, Turkey), 467-478.
GÖRAL, R., & SEZGİN, M., (2011). Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım . I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu (pp.467-478). Isparta, Turkey
GÖRAL, RAMAZAN, And MURAT SEZGİN. "Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım," I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu, Isparta, Turkey, 2011
GÖRAL, RAMAZAN And SEZGİN, MURAT. "Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım." I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu , Isparta, Turkey, pp.467-478, 2011
GÖRAL, R. And SEZGİN, M. (2011) . "Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım." I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu , Isparta, Turkey, pp.467-478.
@conferencepaper{conferencepaper, author={RAMAZAN GÖRAL And author={MURAT SEZGİN}, title={Konaklama İşletmelerinde Müşteri İlişkileri Yönetimi Stratejik Yaklaşım}, congress name={I.Uluslararası IV.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu}, city={Isparta}, country={Turkey}, year={2011}, pages={467-478} }