H. BOZ, "Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi," International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.41-64, 2019
BOZ, H. 2019. Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi. International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1 , 41-64.
BOZ, H., (2019). Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi. International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, 41-64.
BOZ, HAKAN. "Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi," International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, 41-64, 2019
BOZ, HAKAN. "Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi." International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.41-64, 2019
BOZ, H. (2019) . "Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi." International Journal of Social Inquiry , vol.12, no.1, pp.41-64.
@article{article, author={HAKAN BOZ}, title={Tüketicilerin Duygudurum Düzeyinin İtkisel (Dürtüsel), Yenilikçi, Hazcı ve Takıntılı Satın Alma Davranışına Etkisi}, journal={International Journal of Social Inquiry}, year=2019, pages={41-64} }