A. ERCİŞ And P. CAN, "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.19-66, 2014
ERCİŞ, A. And CAN, P. 2014. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3 , 19-66.
ERCİŞ, A., & CAN, P., (2014). Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma. UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3, 19-66.
ERCİŞ, AYSEL, And POLAT CAN. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma," UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3, 19-66, 2014
ERCİŞ, AYSEL And CAN, POLAT. "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.19-66, 2014
ERCİŞ, A. And CAN, P. (2014) . "Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma." UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.7, no.3, pp.19-66.
@article{article, author={AYSEL ERCİŞ And author={POLAT CAN}, title={Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyonStratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={UŞAK ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2014, pages={19-66} }