S. ÇİFCİ And A. Dereköy, "TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13, pp.140-154, 2016
ÇİFCİ, S. And Dereköy, A. 2016. TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13 , 140-154.
ÇİFCİ, S., & Dereköy, A., (2016). TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13, 140-154.
ÇİFCİ, SELCEN, And Ahmet Dereköy. "TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13, 140-154, 2016
ÇİFCİ, SELCEN And Dereköy, Ahmet. "TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13, pp.140-154, 2016
ÇİFCİ, S. And Dereköy, A. (2016) . "TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.4, no.13, pp.140-154.
@article{article, author={SELCEN ÇİFCİ And author={Ahmet Dereköy}, title={TÜRKÇE DERSİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI NIN KULLANILMASININ ORTAOKUL 7 VE 8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DURUMLARINA ETKİSİ}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2016, pages={140-154} }