E. ŞARDAĞI, "İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme," In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI , Eğitim Yayınevi, 2023, pp.339-355.
ŞARDAĞI, E. İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme. 2023. In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI , Eğitim Yayınevi, 339-355.
ŞARDAĞI, E., (2023). İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme. İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI (pp.339-355), Eğitim Yayınevi.
ŞARDAĞI, EMİNE. "İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme." In İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI , 339-355. Eğitim Yayınevi, 2023
ŞARDAĞI, EMİNE. "İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme." İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI , Eğitim Yayınevi, 2023, pp.339-355.
ŞARDAĞI, E. (2023) "İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme", İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI . Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={EMİNE ŞARDAĞI}, chaptertitle={İtibar Yönetimi Açısından Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi: Türkiye’nin En Değerli Markaları Üzerine Bir Değerlendirme}, booktitle={ İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={},year={2023} }