A. ALKAYA And F. ŞAHİN, "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi," International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS) , Uşak, Turkey, pp.350-351, 2017
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. 2017. Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi. International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS) , (Uşak, Turkey), 350-351.
ALKAYA, A., & ŞAHİN, F., (2017). Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi . International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS) (pp.350-351). Uşak, Turkey
ALKAYA, ALKAN, And FATİH ŞAHİN. "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi," International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), Uşak, Turkey, 2017
ALKAYA, ALKAN And ŞAHİN, FATİH. "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi." International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS) , Uşak, Turkey, pp.350-351, 2017
ALKAYA, A. And ŞAHİN, F. (2017) . "Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi." International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS) , Uşak, Turkey, pp.350-351.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALKAN ALKAYA And author={FATİH ŞAHİN}, title={Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi}, congress name={International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS)}, city={Uşak}, country={Turkey}, year={2017}, pages={350-351} }